• WSPARCIE DLA NASZYCH KLIENTÓW
  • AUTORSKIE TESTY SPRZĘTU
  • 30 LAT DOŚWIADCZENIA W BRANŻY
  • Każda paczka jest ubezpieczona
  • Każda wysyłka gratis

Bezpieczeństwo danych osobowych i RODO

Polityka prywatności i bezpieczeństwo danych osobowych RODO

Ochrona danych osobowych i polityka prywatności w sklepie PrestiżowaKuchnia.pl

 

Czym jest RODO

Od 25 maja 2018 roku wchodzą w życie nowe, europejskie przepisy o ochronie danych w postaci Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1) – tzw. „RODO”.

Zbierane i przetwarzane dane osobowe
Dane osobowe (teleadresowe – imię i nazwisko, nazwa firmy i NIP, adres, telefon i e-mail) Klienta sklepu PrestiżowaKuchnia.pl konieczne są do:
a) realizacji zamówień składanych przez sieć Internet,
b) dane pozwalają na kontakt z Klientem w celu ustalenia szczegółów realizacji zamówienia,
c) ustalenia terminu wysyłki towaru,
d) udzielenia porady dotyczącej wybranego przez Klienta sprzętu.

Czas przetwarzania Państwa danych osobowych przez firmę Nas Troje, właściciela sklepu PrestiżowaKuchnia.pl trwa do momentu ich wycofania przez Klienta.

Administrator danych osobowych Klientów sklepu PrestiżowaKuchnia.pl
Administratorem danych Klientów sklepu PrestiżowaKuchnia.pl jest firma
"Nas Troje" Krystian Wawrzyczek
ul. Polna 3A/1
43-400 Cieszyn
NIP: 548-164-37-47
Regon 072338600

W razie potrzeby nasi Klienci mogą kontaktować się z Administratorem danych osobowych w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem pod adresem korespondencyjnym:

"Nas Troje" Krystian Wawrzyczek
ul. Polna 3A/1
43-400 Cieszyn

lub adresem e-mail: krystian@grupanastroje.pl

lub pod numerem telefonu 600 978 361

 

Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych - czyli PUODO.

 

Komu możemy przekazać Państwa dane osobowe
Akceptując regulamin sklepu PrestiżowaKuchnia.pl oraz politykę prywatności i ochrony danych osobowych wyrażają Państwo zgodę na przekazywanie swoich danych przez firmę Nas Troje, właściciela sklepu PrestiżowaKuchnia.pl firmie kurierskiej DPD oraz podmiotom współpracującym z firmą Nas Troje, które realizują proces płatności on-line (firma PayU) oraz firmom, które realizują wysyłki zamawianych w sklepie PrestiżowaKuchnia towarów z własnych magazynów. Wszelkie dane trafiające do partnerów firmy NasTroje służą wyłącznie opłaceniu, zrealizowaniu zamówienia i wysyłce towaru.

 

W jaki sposób zabezpieczane są dane Klientów sklepu PrestiżowaKuchnia.pl
Dostęp do Państwa danych osobowych ma wyłącznie właściciel firmy Nas Troje oraz osoby przez niego upoważnione do obsługi Klientów sklepu. Są to osoby, które podpisały, zgodnie z wymogami prawa, klauzulę poufności polityki bezpieczeństwa danych osobowych Klientów sklepu.

Uprzejmie informujemy, że zastosowano - zgodnie z wymogami prawa - szereg technicznych i organizacyjnych środków służących zabezpieczeniu Państwa danych osobowych. Poziom bezpieczeństwa jest stale monitorowany i podnoszony.

System IT sklepu PrestiżowaKuchnia.pl spełnia wszelkie standardy ochrony danych osobowych.

Administrator dopełnił wszelkich prawem przewidzianych obowiązków w zakresie ochrony danych osobowych. Korzystamy z bezpiecznych, płatnych certyfikatów SSL, zabezpieczających zarówno stronę, jak i wszelkie dane Klientów składających zamówienia. Wykorzystujemy technologię zabezpieczenia strony certyfikatami DNSSEC. Ponadto nasz sklep i poczta funkcjonują na jednych z najbezpieczniejszych płatnych serwerach w Polsce i Unii Europejskiej. Sklep powstał na autorskim oprogramowaniu, które jest niepowielalne, co minimalizuje ryzyko ataków hakerskich.

Jakie dane osobowe automatycznie zbiera w trakcie składania zamówienia on-line system bądź w trakcie rozmowy telefonicznej obsługa sklepu PrestiżowaKuchnia.pl

A. Rejestracja
By móc zrealizować Państwa zamówienie, potrzebujemy następujących danych:
- imię i nazwisko zamawiającego / osoby kontaktowej (gdy zamawia oddelegowany do tego celu pracownik firmy)
- adres dostawy towaru (ulica, miejscowość, kod pocztowy)
- nr telefonu
- adres poczty elektronicznej (potrzebny do przesłania nr listu przewozowego)
- nr NIP (w sytuacji, gdy zamawia firma i potrzebuje dowód sprzedaży w postaci faktury VAT)

Zarejestrowany klient, po zalogowaniu, ma również możliwość weryfikacji statusu złożonego zamówienia i historii dokonanych zakupów. Zarejestrowany i zalogowany klient w każdej chwili może samodzielnie poprawiać, uzupełniać lub usunąć całkowicie dane ze sklepu PrestiżowaKuchnia.pl.

B. Złożenie zamówienie
W trakcie składania zamówienia prosimy o podanie nam danych niezbędnych do realizacji zamówienia, które w przypadku zarejestrowanych i zalogowanych Klientów częściowo pobierane są automatycznie z danych podanych przy rejestracji.
Przy składaniu zamówienia prosimy o podanie:
1. imię i nazwisko lub nazwa firmy/instytucji – niezbędne do wystawienia dokumentu sprzedaży i zaadresowania przesyłki;
2. adres (ulica, numer domu/lub numer domu i lokalu, kod pocztowy i miasto) – niezbędny do zaadresowania przesyłki;
3. e-mail – niezbędny do komunikacji związanej z realizacją zamówienia;
4. numer telefonu – niezbędny w przypadku wyboru niektórych metod dostawy (wymagany przez przewoźników); bardzo istotny dla obsługi sklepu – służy kontaktowi z Klientem w celu potwierdzenia zamówienia, dookreślenia dostępności towaru, terminu jego dostarczenia oraz udzielenia ewentualnych, koniecznych do zrealizowania transakcji informacji.

W przypadku, kiedy przy składaniu zamówienia Klient wybierze dostawę na inny adres niż wskazany przy rejestracji lub składaniu zamówienia, prosimy dodatkowo o:
1. imię i nazwisko lub nazwę firmy/instytucji – dane niezbędne nam do zaadresowania przesyłki;
2. adres (ulica, numer domu/lub numer domu i lokalu, kod pocztowy i miasto) – niezbędny do zaadresowania przesyłki;
3. numer telefonu do odbiorcy przesyłki – niezbędny w przypadku wyboru niektórych metod dostawy (wymagany przez przewoźników).

W przypadku, kiedy przy składaniu zamówienia Klient wybierze wystawienie dokumentu sprzedaży na inne dane, niż wskazane przy rejestracji lub składaniu zamówienia, prosimy dodatkowo o:
1. imię i nazwisko lub nazwę firmy/instytucji – dane niezbędne do wystawienia dowodu sprzedaży;
2.adres (ulica, numer domu/lub numer domu i lokalu, kod pocztowy i miasto) – niezbędne do wystawienia dowodu sprzedaży;
3. numer NIP – niezbędny do wystawienia dowodu sprzedaży.

Sklep internetowy PrestiżowaKuchnia.pl współpracuje z zewnętrznymi firmami – Logistyką firmy DPD Polska oraz systemem płatności PayU S.A, którym przekazuje dane osobowe (na życzenie i za zgodą Klientów sklepu PrestiżowaKuchnia.pl, którzy decydując się na wysyłanie zamówień na podane w formularzu dane kontaktowe, zaakceptowali Regulamin sklepu i/lub życzą sobie dokonać płatności przez system PayU. Wyżej wymienione podmioty (DPD i PayU), przejmując obowiązki Administratora Danych Osobowych, przetwarzają Państwa dane w zakresie:
1. imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail wskazane jako adres dostawy przekazywane są firmom przewozowym w postaci etykiety/listu przewozowego będącego jednocześnie zleceniem doręczenia przesyłki w zależności od wybranego rodzaju przesyłki przekazywane są:
DPD Polska

W przypadku skorzystania z płatności z wykorzystaniem zewnętrznego systemu płatności, wszelkie dane podane po przejściu na stronę operatora płatności pozostają zarejestrowane wyłącznie w jego bazie i nie są w żaden sposób dostępne lub przechowywane przez sklep PrestiżowaKuchnia.pl.
PrestiżowaKuchnia.pl współpracuje z operatorem płatności - PayU SA operatorem serwisu payu.pl

System Płatności PayU pobiera następujące dane teleadresowe: imię, nazwisko osoby składającej zamówienie, a będącej właścicielem karty płatniczej lub rachunku bankowego banków współpracujących z systemem PayU, bądź nazwa firmy, do której należy konto, czy karta płatnicza pozwalająca na dokonanie zapłaty on-line, ulica, numer lokalu bądź mieszkania czy domu, kod pocztowy oraz nazwa miejscowości.

Sklep PrestiżowaKuchnia.pl, podpisując umowę z systemem PayU o świadczenie usług finansowych, zabezpieczył interesy Klientów, wybierając opcję Protected Payment, która gwarantuje Klientom bezpieczeństwo danych i weryfikację ich płatności dla wykluczenia transakcji o charakterze wyłudzeniowym. Klient, wybierając opcję płatności przez system PayU jest przekierowywany bezpośredni na stronę i do formularza płatności PayU, pomijając tym samym panel sklepu PrestiżowaKuchnia.pl, by transakcja została zawarta pomiędzy Klientem, a systemem PayU.

Dane osobowe, które pobierane są automatycznie po wejściu na strony sklepu PrestiżowaKuchnia.pl
A. PrestiżowaKuchnia.pl (serwer)
System informatyczny, z którego korzysta PrestiżowaKuchnia.pl automatycznie gromadzi w logach dane związane z urządzeniem, z którego korzystają Państwo, łącząc się z PrestiżowaKuchnia.pl. Dane te gromadzone są jedynie w celach statystycznych i dotyczą: systemu operacyjnego, rodzaju przeglądarki internetowej, czy adresu wejścia na stronę sklepu PrestiżowaKuchnia.pl i są wykorzystywane jedynie w procesie optymalizacji platformy e-commerce PrestiżowaKuchnia.pl w celu zapewnienia jak największej wygody korzystania użytkownikom stron i Klientom sklepu.
Dane te nie są nigdy łączone z danymi podanymi, o których mowa w III części i stanowią jedynie materiał do analizy statystycznej i mechanizmów korygowania błędów systemowych.

B. Profilowanie
Korzystając z narzędzi Google Analytics, które zapisują IP użytkownika sieci, rejon kraju, przedział wiekowy, zainteresowania i dane, które użytkownik Internetu dobrowolnie udostępnił przeglądarce Google, mogą służyć właścicielowi sklepu PrestiżowaKuchnia.pl, firmie Nas Troje do tworzenia reklam bądź działań PR, w których wykorzystane będą dane zbierane przez Google Analytics oraz dane zbierane przez firmę Google. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na przetwarzanie tych danych, zmuszeni będą do zmiany ustawień swojej przeglądarki w telefonach, tabletach, czy komputerach łączących się z siecią Internet.

 

Sklep internetowy przetwarza Pani/Pana dane osobowe w następujących celach:
a) zbierania informacji o danych klienta w celu realizacji zamówienia - a w szczególności: imienia i nazwiska, i / lub nazwy firmy, adresu dostawy (ulicy, numeru domu i / lub mieszkania, kodu pocztowego i nazwy miejscowości) oraz adresu e-mail i numeru telefonu (o czym była mowa pożyżej) oraz

b) przekazania Pani/Pana danych osobowych do ING Banku Śląskiego S.A. („Bank”) w związku z:
a. świadczeniem przez Bank na rzecz Sklepu internetowego usługi udostępnienia infrastruktury do obsługi płatności przez Internet (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).
b. obsługą i rozliczaniem przez Bank płatności dokonywanych przez klientów Sklepu internetowego przez Internet przy użyciu instrumentów płatniczych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).
c. w celu weryfikacji przez Bank należytego wykonania umów zawartych ze Sklepem internetowym, w szczególności zapewnienia ochrony interesów płatników w związku ze składanymi przez nich reklamacjami (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).
c) przekazania Pani/Pana danych osobowych do Twisto Polska sp. z o.o. w związku z możliwością zaproponowania dokonania zapłaty za nabyty towar lub usługę przez Twisto Polska sp. z o.o. w ramach umowy zlecenia obejmującej formułę zakupową „Kup z Twisto” i udostępnieniem tej formuły zakupowej przez Sklep internetowy, a także celu weryfikacji przez Twisto Polska Sp. z o.o. należytego wykonania takich umów zlecenie (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).

 

W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach określonych powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione przez Sklep internetowy innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, którymi mogą być:
a) ING Bank Śląski S.A.
b) Twisto Polska sp. z o.o.

 

W przypadku, gdy podanie przez Panią/Pana danych osobowych następuje w celu zawarcia umowy ze Sklepem internetowym, podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia tej Umowy. Podanie danych osobowych w tej sytuacji jest dobrowolne, jednak konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości zawarcia umowy ze Sklepem internetowym.

W przypadku, gdy podanie przez Panią/Pana danych osobowych następuje w celu przekazania Pani/Pana danych osobowych do Twisto Polska sp. z o.o. przed zawarciem umowy sprzedaży towaru (lub usługi) nabywanego w Sklepie internetowym, przekazanie tych danych jest warunkiem zawarcia umowy sprzedaży w związku modelem biznesowym prowadzenia działalności przyjętym przez Sklep internetowy.

W przypadku przekazania Pani/Pana danych osobowych do Banku w związku z obsługą i rozliczaniem płatności dokonywanych przez Panią/Pana płatności na rzecz Sklepu internetowego przez Internet przy użyciu instrumentów płatniczych, podanie danych jest wymagane w celu realizacji płatności i przekazania potwierdzenia jej dokonania przez Bank na rzecz Sklepu internetowego.

W przypadku przekazania Pani/Pana danych osobowych do Banku w celu weryfikacji przez Bank należytego wykonania umów zawartych ze Sklepem internetowym, w szczególności zapewnienia ochrony interesów płatników w związku ze składanymi przez nich reklamacjami podanie tych danych jest wymagane w celu umożliwienia realizacji umowy zawartej pomiędzy Sklepem internetowym a Bankiem.

W przypadku przekazania Pani/Pana danych osobowych do Twisto Polska sp. z o.o. w związku z możliwością zaproponowania Pani/Panu dokonania zapłaty ceny za nabyty przez Panią/Pana towar lub usługę przez Twisto Polska sp. z o.o. w ramach umowy zlecenia obejmującej formułę zakupową „Kup z Twisto” i udostępnieniem tej formuły przez Sklep internetowy, podanie tych danych i przetwarzanie ich w tym celu jest wymagane w związku modelem biznesowym prowadzenia działalności przyjętym przez Sklep internetowy i w celu realizacji umowy zawartej pomiędzy Sklepem internetowym a Twisto Polska Sp. z o.o.

 

Polityka prywatności bezpieczeństwa partnerów PrestiżowaKuchnia.pl
PrestiżowaKuchnia.pl bardzo starannie dobiera swoich partnerów biznesowych i równie starannie weryfikuje zamieszczanie w PrestiżowaKuchnia.pl linki do innych stron internetowych. PrestiżowaKuchnia.pl nie odpowiada jednak za standard i politykę ochrony prywatności stosowaną przez właścicieli, operatorów, czy administratorów tych stron. Dlatego zalecamy weryfikację każdego z naszych partnerów w zakresie własnym i samodzielne podjęcie decyzji, czy chcą Państwo powierzyć im swoje dane osobowe.

Udostępnianie Państwa danych osobowych

W szczególnych sytuacjach, w których obowiązujące prawo nakazuje administratorowi udostępnienie zebranych danych organom państwowym, PrestiżowaKuchnia.pl dane takie udostępni. Za wyjątkiem tych sytuacji, Państwa dane osobowe będą ujawnianie wyłącznie w zakresie, celu i podmiotom wymienionym w niniejszej polityce prywatności.

Zmiana polityki bezpieczeństwa PrestiżowaKuchnia.pl

PrestiżowaKuchnia.pl zastrzega sobie prawo zmiany polityki prywatności, o ile będzie wymagać tego obowiązujące prawo, ulegną zmianie warunki technologiczne funkcjonowania PrestiżowaKuchnia.pl lub zmiana będzie wprowadzać standard wyższy od minimum wymaganego prawem.
O takiej zmianie PrestiżowaKuchnia.pl powiadomi drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowej polityki prywatności.
Aktualny tekst polityki prywatności zawsze znajduje się pod adresem https://prestizowakuchnia.pl/s/bezpieczenstwo-danych-osobowych - rozdział "Polityka prywatności sklepu PrestiżowaKuchnia.pl"

Kontakt

Z racji indywidualnego podejścia do każdego Klienta naszego sklepu, Jego preferencji i życzeń, PrestiżowaKuchnia.pl kontaktuje się z Klientami, korzystając, najczęściej, z podanego w formularzu numeru telefonu oraz adres e-mail.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości co do polityki prywatności i bezpieczeństwa Państwa danych osobowych zachęcamy do kontaktu pod naszym numerem telefonu 600 978 361 lub e-mail krystian@grupanastroje.pl

W przypadku chęci aktualizacji lub usunięcia Państwa danych osobowych, o ile nie mogą lub nie chcą zrobić tego Państwo samodzielnie, prosimy o kontakt pod numerem telefonu 600 978 361 lub e-mailem - krystian@grupanastroje.pl