Obsługa klienta

Chętnie rozmawiamy z naszymi Klientami, bo to pozwala nam się uczyć, dowiadywać, jakie są kulinarne preferencje wybierających markowy sprzęt kuchenny.

Obsługujemy Klientów zgodnie z zasadą - nie polecimy nikomu niczego wbrew Jego woli. Nie zaproponujemy sprzętu, który nie spełniałby naszych wygórowanych wymagań.

W trakcie rozmów z Klientami uczciwie informujemy, jakie dany sprzęt ma zalety i wady. Nie zakładamy, że wszystko jest doskonałe i będzie pasować każdemu. Stąd spersonalizowaliśmy i zindywidualizowaliśmy obsługę Klienta. Niektórzy poprzestają na tym, co napisaliśmy w sklepie, inni potrzebują dłuższej, czy bardzo długiej rozmowy, by rozwiać wątpliwości.

Zawsze chętnie służymy pomocą, bo jest dla nas oczywistym, że to, co dla nas czytelne, normalne i codzienne, wcale nie jest takim dla kogoś innego.

Mamy to szczęście, że nasz specjalista z zakresu żywienia, technik i technologii kulinarnych ma olbrzymią wiedzę, stąd możemy wspierać się Jego doświadczeniami w rozmowach z Klientami.

Sprzedajemy towar najwyższej jakości, bardzo często sprowadzany bezpośrednio z magazynów światowych producentów lub sprawdzonych partnerów. Paczki wysyłamy za pośrednictwem DPD. Każda przesyłka jest ubezpieczona i gratisowa.

Zadbaliśmy również o najwyższe możliwe zabezpieczenia serwerów, strony internetowej, płatności Klientów. Posiadamy certyfikat SSL.