Już bardzo dawno rozpoczęliśmy propagowanie idei sklepów z ludzką twarzą. Wszystkie nasze dotychczasowe sklepy, SmakProstoty.pl, ŻeliwneNaczynia.pl i najnowsza PrestiżowaKuchnia.pl, to miejsca, w których po drugiej stronie łącza obecny jest człowiek. Ale nie człowiek, któremu płaci się, żeby odbębnił nieszczęsne 8 godzin i potwierdził Klientowi, że, a i owszem, zamówiony towar dostanie. Takie podejście do sprawy nigdy nas nie pociągało.

 

Sprzedaż zindywidualizowana

Stworzyliśmy sklepy dla wybranej grupy Klientów. Tzn., nie my ustalamy, kto będzie naszym Klientem, to Klient sobie nas wybiera. A należy do grupy wybranych z tego względu, że ma odpowiednią świadomość, iż kupowany przez Niego sprzęt będzie wymagał niejakich ustępstw i zabiegów. Ale jest też wybrańcem, bo trafi w Jego ręce coś, co jest zupełnie niesamowite i niepowtarzalne.

 

Doradzamy, bo znamy sprzęt

Nie tworzymy sklepu, który w ciemno realizuje życzenia Klienta. Zdarza nam się nie raz sugerować Klientowi, że jakiś dobrany przez Niego sprzęt nie koniecznie będzie ze sobą współdziałał. Chodzi, np., o dobór ostrzałek do doskonałej jakości noży japońskich. Znamy każdy nóż, wiemy, na czym można, a na czym nie należy go ostrzyć. Podpowiadamy, jaką technologię naczyń, czy patelni dobrać, jeśli ktoś cierpi na przeróżne dolegliwości.

Klient, choć sklep sugeruje Mu dobór różnego sprzętu, może czegoś nie dojrzeć i wybrać po swojemu. Wtedy włączamy się jako głos doradczy, bo zależy nam na tym, by każdy był zadowolony z tego, co sobie wybrał. I przez lata korzystał ze sprzętu z poczuciem dobrze zainwestowanych pieniędzy.

 

Klienci cenią nasze rady

Jesteśmy naprawdę dumni z tego, że nasi dawni, obecni i przyszli Klienci chcą słuchać naszych rad, że czytają nasze teksty, oglądają filmy i kupują świadomie. To daje nam poczucie, że dobrze robimy to, co robimy. Mamy z bardzo wieloma Klientami ogromnie sympatyczny kontakt, stąd jesteśmy się w stanie dowiedzieć "u źródła", czego komu potrzeba, czego nie wie, jakie ma wątpliwości i potrzeby.

Potrafimy długo i wyczerpująco mówić o naszym sprzęcie, tworzyć mini-szkolenia, sugerować najlepsze rozwiązania. Może z punktu widzenia marketingu postępujemy nielogicznie, tłumacząc czasem Klientowi, że drogie kamienie do ostrzenia noży może kupić za 3-4 miesiące, bo wtedy japoński nóż będzie wymagał interwencji. Chodzi o to, by Klient nie musiał od razu inwestować sporej gotówki w sprzęt. Ale to daje nam poczucie dobrze zrealizowanego zadania. Obsługujemy życzących sobie kontaktu z nami Klientów wedle swojej najlepszej wiedzy.

Rewanżuje się to przeuroczymi mailami i smsami od zadowolonych Kupujących. Jedną z bardziej poruszających wiadomości dostaliśmy od Pana Michała, który napisał, że po rozmowach z naszym specjalistą przekonał się, że problemem, który go dręczył, nie był brak kulinarnego talentu, a jedynie brak dobrego sprzętu. Teraz Pan Michał realizuje się i tworzy genialne pyszności.

Cieszy nas to, że możemy doradzać tak, by nasi Klienci kupowali świadomie.

 

 

Lubiący dzielić się swoją wiedzą zespół sklepu PrestiżowaKuchnia.pl

Zdjęcia: DepositPhotos